2013. december 3., kedd

Teszt- Catrice Camouflage- A szem-eltüntető izé :)

Ma a kedvenc korrektoromat szeretném Nektek kicsit közelebbről bemutatni.

A bejegyzés neve Edittől származik, a posztot neki ajánlom! :)
 
Catrice Camouflage cream korrektor

Lecsavarható tető, sajnos rossz fényviszonyok

Két árnyalattal rendelkezem, összesen sajnos csak 3 árnyalatban érhető el. Catrice állvánnyal rendelkező Rossmannokban és Müllerekben.
Még a megjelenésekor, a nyáron az első pár vélemény után lecsaptam rá, pontosan a 020-as árnyalatra, az akkori színemhez az tökéletesen illett. 

Krém állagának köszönhetően könnyen felvihető ecsettel, és ujjal is, én mindkét módon szoktam használni, mikor hogy van kedvem. :) 
Tökéletes az arc apró hibáinak eltüntetésére, nagyon szépen el tudja fedni a pattanásokat és nyomaikat is, nagyon erős a fedőképessége! Szem alá is használható, ám ott figyelni kell, hogy vékonyabb rétegben használjuk, mert megülhet az apró ráncokban, és az állagának köszönhetően természetellenesnek hathat. 
Amikor óriási táskákkal és lila foltokkal küszködöm, akkor úgy alkalmazom, hogy elsőként felteszem őt vékonyan, aztán jöhet a BB/CC krém, és arra jöhet egy vékony réteg folyékony állagú, kicsit világosító korrektor.

Bal oldalon a 010-es, jobb oldalon a 020-as árnyalat

Mivel eléggé kifakultam így télre, nemrég beszereztem a 010-es árnyalatot is, így láthatjátok a két árnyalat közti különbséget.


Erősebb fényben


Valósághűbb színminta

A kezemre húzott mintán is látszik a krém erőssége, a kéz melegétől egyébként kicsit jobban eldolgozhatóvá válik.

A cím, amit kapott a termék, annak köszönheti, hogy egy barátnős találkozó reggelén feldobtam az egyik szemem alá a korrektort, a másikra nem tettem semmit, és a lányok hüledeztek, hogy hú, meg há, meg jé, mi ez, gyorsan mondjam meg. A hétvégén újra találkoztam a lányokkal, ekkor Edit barátnőm megkérdezte, hogy hol is lehet kapni azt a szem-eltüntető izét? :)
Tényleg nagyon hatásos, így bátran merem Nektek ajánlani.

Szerettem volna szemléltető képeket is csinálni, de sajnos sehogy sem ment a megörökítése, így ez most lemarad, ne haragudjatok. :(

Az ára egy ezres körül van, talán valamivel alatta, de kiadós adag, jó sokáig kitart! ;)

A tartóssága is egész jó, nyilván megfakul nap közben, aki igényli, egy picit korrigálhatja.

Nekem abszolút beleépült a napi rutinomba, istenem, mit nem adtam volna érte tini koromban!! :D

A lényeg: tessék szépen megnézni őket élőben (eléggé alul van a helyük az állványon), kiválasztani a megfelelő árnyalatot, és használni, mert ilyen képességű cuccot biztosan nem találtok még egyet ilyen áron!


Esetleg van köztetek Valaki, aki már ismeri, használja a terméket? 
Mi a véleményetek róla?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése