2014. március 29., szombat

Elfogytak-1.

Sziasztok!


Ma egy új típusú bejegyzéssel jövök. :)
Összeszedtem az elmúlt időben elhasznált termékeimet, most pedig összefoglalom Nektek, hogy mivel voltam megelégedve, esetleg mit vásárolnék újra.
 
Tudom, hogy elég rég jelentkeztem utoljára, de télen szinte kivitelezhetetlen a fotózás, hisz sötétben indultam munkába, és sötétben indultam haza. Egy pár dolgot befotóztam, mióta ilyen szép időnk van, de átlag csak minden másnap van nálam a laptopom, és persze még sorolhatnám az indokokat, de nem szeretném, hisz nem állítottam fel magammal szemben semmi ilyen elvárást. 
Amikor tudok, írok. :D

No, és akkor térjünk a tárgyra! :)

Egy csoportkép a termékekről:

 
 

Nézzük először a hajra való termékeket:
 
 
Balea Trend it up szárazsampon:
már sokadik flakonnal használtam el ebből a termékből. Körülbelül egy éve fedeztem fel a szárazsampont, bár más márkát még nem próbáltam. A formula ez idő alatt mintha változott volna, azt vettem észre, hogy nem olyan hatásos, mint régen, ill. nagyon fojtogató szaga van kifújáskor, csak szabadtéren tudom használni.
 
Alverde Men sampon sörrel:
korábban már írtam erről a samponról, azóta is töretlen a szerelmünk. Az árával viszont nem vagyok kibékülve, így néha becsúszik 1-2 másik sampon is, de a végén mindig visszatérek ehhez. :)
 
Dove Daily Care sampon:
a Dove balzsamjait, és express pakolásait nagyon szeretem, így mikor akciós volt a sampon, gondoltam kipróbálom. Végülis egy átlagos sampon volt, kicsit felejtős.
 
Gliss Kur Ultimate Volume balzsam:
kuponnal vásároltam, így nem volt vészes az ára, de újra biztos, hogy nem várásolnám. Olyan semmi exptra balzsam volt, nem hidratálta eléggé a hajam, és gyorsan el is fogyott. Állagra kicsit híg.
 
Kallos Latte pakolás:
a helyi fodrászkellékesben vettem ezt a hatalmas bödönt. Az illata nem tetszett, és a végére nagyon meg is untam. Hatásra egyébként rendben volt, bár sosem használtam rendeltetésszerűen, hisz 10-15 percre kellett volna fent hagyni, de szokásos balzsamként használtam, 2-3 percig.
 
 
 
A következő csoport a vegyes kategória:
 
 
 
Facelle intim lemosó:
a Rossmann saját márkájú terméke, sensitive változatban. Már többször újravettem, nagyon szeretem. Nincs illata, kellemes az állaga, és jó sokáig elég.
 
Dove gofresh golyós izzadásgátló:
48 órán át tartó hatást ígér, amit nyilván nem teszteltem. :) Akcióban 5-600 Ft-ért vásárolható meg, több illatban kapható. A hatása egész jó volt, de mivel ősszel és télen használtam, nem tudok nyilatkozni róla, hogy nyáron hogy teljesít. Nem vásároltam újra, egy másik temék elcsábított. :)
 
Vademecum Pro Vitamin fogkrém:
szintén kuponnal vásároltam, és elégedett voltam vele. A felirattal ellentétben nem fehérített, de kellemes mentolos volt, és kevésbé volt gyulladt az ínyem. Ha elfogy a mostani fogkrém, valószínűleg újravásárolom.
 
Balea kókuszos borotvagél:
szuper illatú, kék színű borotvagél, amit a DM-ben lehet(ett?) kapni. Nem vásároltam újra, mert nem voltam vele igazán megelégedve, és gyorsan is fogyott el.
 
 
Arc- és smink termékek:
 
 
 
Garnier Essentials szőlő kivonatos sminklemosó:
kedvenc sminklemosó, amit már újra is vettem. Kíméletesen távolítja el sminket, a szemet nem irritálja. Nem szeretem a tejes, és olajos lemosókat, mindig az ilyen vizes jellegű termékeket keresem. Ennek a termékcsaládnak van lemosója, és tonikja is, azokat is használtam már korábban, és szerettem őket. Akcióban körülbelül 800 Ft-ért lehet megvenni, viszonylag sokáig elég.
 
Avon planet spa levendula és jázmin arcmaszk:
rengeteg Avonos arcmaszkom van, de mikor megkaptam ezt a mintát, nagyon kíváncsi voltam. Maga a maszk egy csodálatos lilásan irizáló zselé, amit száradás után le kell húzni. Puha lett tőle a bőröm, jól esett a használata, de körülbelül ennyi. Csodát ez sem tett. :)
 
Vichy Idealia krém:
több ilyen mintát is kaptam, de eddig csak ezt az egyet használtam el, szerintem ez mindent elárul. :) Nagyon kíváncsi voltam, hisz sok jó véleményt olvastam róla, de nem győzött meg. Alapvetően kombinált-zsíros bőröm van, és inkább a mattító krémet részesítem előnyben. Ez a krém egyfajta természetes fényt ad az arcnak, ami nekem annyira nem tetszett. A felvitel után kicsit többet kellett várni, hogy sminkelhessek rá, így nem való a sietős reggelekre. Mint mondtam, még van belőle mintám, így próbálkozni fogok még vele.
 
 
 
 
MUA extreme felt eyeliner:
a legelső MUA (Makeup Academy)  rendelésemkor rendeltem, féláron, azt hiszem 1,5 fontért. Korábban nem próbáltam filces tust, így kicsit szokatlan volt az elején, de nagyon gyorsan hozzászoktam a jóhoz. :) Szerintem ezt a legegyszerűbb használni. Egy újabb rendeléskor beszereztem a Luxe Precision tust, amit mégjobban szeretek. :) Ennyi pénzért mindkettő verhetetlen.
 
Maybelline The Falsies Volum' Express szempillaspirál:
róla nagyon vegyesem az érzelmeim. A kedven youtube guruim egyfolytában ezt a spirált istenítették, így mikor akciós lett beszereztem. Furcsa, ívelt keféje van, amit háromféleképpen  lehet használni. A domború, a homorú oldalával, és az oldalával is. Mindhárommal más hatás érhető el. Az elején nem igazán kedveltem, mert elég folyós volt, és kicsit kuszává tette a pilláimat. Később viszont azt vettem észre, hogy reggelente felé nyúlok a legtöbbször (több spirált is használok egyszerre), az állaga is javult, egy rétegben szép természetes hatást értem el vele, és nem is kenődött a nap során.
 
 
 
A fenti termékek közül próbáltad valamelyiket?
Melyik a kedvenc szempillaspirálod?
 
 
 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése