2014. szeptember 8., hétfő

Catrice multi style matt eyeliner - teszt

Sziasztok!

Az új Catrice szortiment kikerülésekor elég sok minden felkeltette az érdeklődésem, viszont nem olvastam az újdonságokról tesztet, sőt, a promo képek sem rémlettek már, így nem mertem dorbézolni, maradtam a tuti úton. A tusom a végét járja, így kiválasztottam az új, matt tust kipróbálásra. Ugyan nem árulkodott a csomagolás arról, hogy hegyes végű filces tus lenne, én egyértelműen azt hittem, azzal van dolgom, így nagyon boldogan mentem a kasszához.



Az elején lelövöm a poént: mindenki meneküljön ezelől a szörnyűség elől! Életemben nem fürödtem még be ennyire sminktermékkel.

De nézzük részletesen, mivel is van dolgunk:

A csomagolása egész tetszetős, matt fekete borítást kapott, fehér betűkkel, semmi extra, cicoma. Mindössze 1 ml terméket kapunk 1095 Ft-ért.

A hivatalos leírás szerint az innovatív applikátor segítségével nagyon precízen tudunk vékony, vagy vastagabb vonalat is húzni. Mély fekete színe egész nap tart.


A fotózás során húztam vele először vonalat, és egyből elkeseredtem. Nagyon fakó fekete, nekem szinte már szürke, és nem is feltűnő a mattsága. Ami a legnagyobb probléma, hogy ahogy egyre több vonalat húztam, egyre jobban veszített az erejéből. Sajnos az éles használatkor is ezt tapasztalom, az első szemem közepéig kb még értékelhető a teljesítménye, utána viszont siralmas.


Az applikátor akár lehetne jó is, de nem az. A kerek vége miatt szerintem lehetetlenség szép, éles farkincát rajzolni vele, az pedig szóba sem jöhet, hogy a vastagabb felét használjuk, mert ahhoz túl vastag lenne, maximum szép pandaszemet tudnánk vele varázsolni.

Szemléltetőül húztam 1-1 mintát egy filces és egy ecsetes tussal is a kezemre. A különbség látható, van színük, és lehet vékonyabb-vastagabb tust is húzni velük, attól függ, ki melyiket preferálja jobban.


Gyorsan megszárad egyébként, ami általában jó hír, itt viszont nem jó pont, mivel hamar erejét veszti, és ha megpróbálok rájavítani, akkor csak az előző kis csíkocskát sikerül eltüntetni vele. o_O

Szuper tartósságot is ígér (haha), így végighúztam a mintán az ujjam (gyengén), ez lett az eredménye:



nos, a szemhéjról is ilyen könnyen eltűnik, ha picit hozzáérünk. Viszont itt jön az első pozitív tulajdonsága, nagyon könnyű lemosni! :D

Próbáltam "önmagában" is, akkor egész jól bírta a nap végéig, persze, nem dörzsölgettem a szemem napközben. Máskor viszont szemhéjpúder is volt a szememen, arról viszont szó szerint elcsúszott!!
Egyszerűen nem fogott a púderre, még a fél-vonal megrajzolása sem sikerült. Na, abban a pillanatban éreztem azt, hogy mindjárt kivágom a kukába!

Szóval lányok, hacsak nem akarjátok megutálni a tus húzást, és nem vagytok mazochisták, azt javaslom, ne vásároljátok meg.

Kétség nélkül az alábbi a véleményem a termékről:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése