2014. január 21., kedd

Első Lush termékeim


Sziasztok!


Ma a Lush szerzeményemet szeretném Nektek megmutatni.
No, de kezdjük az elején. :) Sokan tudjátok, hogy szolnoki vagyok, így elég sok olyan márka és üzlet van, amely márkák termékeiről ugyan már rengeteget olvastam, de kipróbálni nem tudtam, mert csak a fővárosban elérhetőek. Az utóbbi időben sok ilyen üzletbe volt szerencsém ellátogatni, hiszen decemberben nyertem egy 3 alkalmas kozmetikai kezelést a Krémesen szép az élet blogján (ami nem mellékesen az egyik kedvenc hazai blogom), ami miatt többször utaztam Pestre.

Az egyik ilyen márka a Lush volt. Sokat olvastam róla, és a termékeikről, szinte mindenhol csak pozitív véleményeket olvastam. Körülbelül 2 hete pedig a Makeup Blog lányok kiírták a Facebook-ra, hogy sok termék féláron kapható a Lush-nál, mert a karácsonyi termékeket ilyenkor kiárusítják. Felkeltette a figyelmem, és egyből azon járt az eszem, hogy milyen jó lenne, ha a Buche de Noel is az akciósok közt lenne... felléptem a honlapra, és nagyon megörültem, hisz a hőn vágyott arctisztítóm ott virított a vásár felirat alatt. Meg is lepődtem, hogy még nem sold out, így gyorsan be is tettem a kosaramba. Csak ezután kezdtem el szétnézni az oldalon, és megnézni a fizetési/szállítási lehetőségeket. Kiderült, hogy személyesen is át lehet venni a rendelést a Szent István körúti üzletben, és tudtam, hogy hamarosan azon a környéken leszek, így mentem tovább válogatni a többi akciós termékhez. :)
Végül az arcitsztító mellé egy habfürdő és egy fürdőgolyó került a kosaramba.


A rendelés leadásakor ki kellett választanom egy ajándék termékmintát, a Gorgeous arckrémet választottam, mert sok jót hallottam erről a krémről. Nagy meglepetésemre viszont a csomagomba 4 termékminta került. :)
Az üzletben nagyon kedvesek voltak egyébként az eladók, bár meglepett, hogy milyen pici a hely, és milyen illatorgia van odabenn. Még szétnéztünk az akciós termékek közt, de végül más nem jött velünk haza.

Nézzük sorban a termékeket:
a Christmas Pingvinem, ami egy narancsvirág-kivonatot, mandarinolajat, és kukoricalisztet tartalmazó habfürdő.
És a promóképen:

Kicsit felismerhetetlen a saját példányom, de nem zavar, hisz nem ez számít. A hatásáról majd később beszámolok! :)

A Father Christmas fürdőgolyó egy mikulás fejet ábrázol, belül zöld, és narancsos-citrusos illata van. :)

A Buche de Noel egy diós sütemény illatú, elsőre elég furcsa állagú arctisztító, amely ápoló olajakat is tartalmaz, így tisztítás mellett egyben hidratál is. Már elkezdtem használni, egyenlőre még ismerkedünk, hamarosan érkezik egy részletesebb véleményt is! :)
  
 Végül a mintákról is egy fotó:

Hamarosan részletesen megírom a személyes tapasztalatom a termékekről, figyeljétek a blogot! ;)

Ismeritek a Lush márkát?
Van kedvencetek?

2 megjegyzés:

  1. A Christmas Penguint én is beszereztem a karácsonyi vásárkor, annyira aranyos volt, hogy nem tudtam otthagyni. A Buche de Noelről szívesen olvasnék részletesebben;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jópofák a Lush termékei. :) Rendben, akkor írok az arctisztítóról hamarosan tesztet! :)

      Törlés