2014. november 3., hétfő

P2 csomag Németországból

Sziasztok!


Nemrég egy új márkával ismerkedhettem meg, pontosabban a német dm saját márkájával, a P2-vel. Sok jót hallottam a márkáról, sokszor emlegetik, hogy itthon is jó lenne, ha a S-he helyett ezt a márkát lehetne megvásárolni. Az eddigi tapasztalataim alapján csak helyeselni tudok.



Sogornőmék hazalátogatásakor lehetőségem nyílt egy pár terméket kiválasztani, persze végül sokkal több mindent kaptam. :)
A homoklakkokról sok helyen olvastam már, egy gyönyörű rózsaszín lakkot választottam, ami tele van ezüst csillámokkal.



A másik lakk a Volume Gloss családba tartozik, hihetetlen intenzív színe van, csak úgy világít a körmökön! Hol piros, hol erős rózsaszín, hol korall, mindig az adott fényviszonytól függ, milyennek látjuk.
Nagyon kíváncsi voltam a krémes szemhéjfestékre is, egy univerzális színt kerestem, ami több szemhéjfestékkel együtt jól mutat. Így a 010-es, just the two of us árnyalatot válaszottam, ami a legvilágosabb szín. A tégelyben halvány rózsaszín, és tele van arany csillámmal. Nagyon érdekes árnyalat, mert az alapszín hideg tónusú, a benne lévő csillámok viszont meleg tónusúak. Szemhéjon a rózsaszínessége nem erőteljes, inkább csak szépen csillog. :)
Kaptam egy hightlightert is, amit szemre és testre is ajánlanak. Nagyon szép fénye van, kicsit tartottam tőle, hogy túlzottan csillogó lesz, de egyáltalán nem az. Persze, ha magunkra kenjük a fél pan-t, biztosan csillogni fogunk mint egy diszkógömb, de abszolút lehet vele finoman is dolgozni.
A monó szemhéjpúderekből is kaptam hármat, egy csillogó ezüstöt, a crazy jetlag-ot, egy középrózsaszínt, a gimme candy-t, és egy szürkés-lilás taupe színt, a just a whis away-t. Mint látható mindhárom csillog, ám eltérő keménységűek. A rózsaszín a legkeményebb, sajnos nehezebb vele bánni, a szürkés-lila a legpuhább, őt leginkább ujjal szeretem felvinni a szemhéjra, így kevésbé potyognak a csillámok is.
A két utolsó termék pedig két kajal szemceruza. Tehát csavarós, nem hegyezős fajta. Az árnyalatok: 030 bronze és 160 taupe.
Mindkét árnyalat csillámos, nekem sajnos nagyon kell velük vigyáznom, mert nem tolerálja túl jól a szemem a csillámokat. A taupe ceruzát sűrűn használom az alsó szemhéjon natúr sminknél, mert ad egy kis színt a szememnek, de nem az a bumm erős szín, ami elnyomja a többi szemfestést.
Összességében nagyon megtetszett a P2 márka, tényleg szívesen látnám a jövőben a hazai drogériákban is.
Ismeritek a márkát? Ti mit próbálnátok ki a kínálatból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése