2013. október 16., szerda

Vásárlós tag

Elég sok blogon belefutottam ebbe a tag-be, gondoltam, hát kitöltöm én is. Szóval fogadjátok sok szeretettel az első tag-em. :)




1. Van olyan sminkmárka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben?
Nem használtam régen sem sokat a Miss Sporty, S-he, és Essence márkát, de egy ideje ha drogériában járok, már meg sem nézem a kínálatot. Az Essence esetében még előfordul, hogy megnézem az aktuális trendkiadást, de sosem vásárolok belőle.

2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed? 
Mivel nem nagyon ismerem a "márkás" táskák kinézetét, lehet, hogy pont belefutok. :) Ha jól néz ki, és nincs egyértelmű jelölés rajta, hogy kópia, akkor lehetséges.

3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak? 
Parfümöt nem szoktam, túl drága ahhoz, hogy ne legyen végül jó az illat. :) Kozmetikumot is ritkán, általában úgy gondolom, hogy hülyeségnek tartanák, nem örülnének neki, pedig én ehhez értek a legjobban. :D


  
4. Van olyan holmi amit betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni? 
Szerintem egyáltalán nem beteges, de elég sok körömlakkom van. Pár hónapja számoltam utoljára, akkor olyan 70 db volt, azóta csak 1-2 darabbal bővül a készlet, mert rájöttem, hogy ez tényleg nem az a mennyiség, amennyit el tudnék használni.



5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad?
Az esetek 90 százalékában megtervezem, mit szeretnék, viszont egy óriási akciónak, leárazásnak van, hogy nem tudok ellenállni.


6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál? 
Azt hiszem, nem. Legalábbis most semmi nem jut eszembe. Próbálom mindig okosan elkölteni a pénzem. :)

7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után? 
Nem, csak örülök, mint majom a farkának. :D Ha viszont váratlanul, nagy összegben kell valamit vásárolni, annak nem szoktam örülni. 
 


8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz?
Igen, volt már rá példa. Egyedül voltam, az eladó pedig pont rákérdezett, hogy segíthet-e. Én meg jól kikértem a véleményét. :)



9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét?
Nagyon sokszor szerettem volna már, de sosem mertem. :)


10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál?
Nem.

11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget?
Panaszt nem teszek, de biztosan elmesélem például a kolléganőimnek, hogy képzeljék, mit történt abban az üzletben. Illetve elkönyvelem magamban, hogy no problem, többet nem megyek abba az üzletbe. És nem is szoktam. 


12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást? 
Persze, tervezni mindig szoktam. Csak a megvalósítás halasztódik mindig. :)
Jövő tavasszal szeretném elkezdeni a jogsit, az elég nagy kiadás lesz. Illetve egy pár háztartási gépet is be kell szerezni, meg persze nemsokára JOY napok. :D
 
13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben?
Velem? Naná. Velem mindig történik valami kínos. 

 

14. Hol vásárolsz a leggyakrabban?
Ha kozmetikumról van szó, akkor legtöbbször Rossmann. Élelmiszerekért általában Spar-ba megyek. Ruhát kínai üzletekben, Cosmos-ban, Tacco-ban szoktam megnézni.




Töltsétek ki Ti is ha gondoljátok, várom a válaszokat a kommentben! :)

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése