2013. október 10., csütörtök

A hétvégén Glamour-napok!

Sziasztok!

Újra itt vannak a Glamour-napok, én pedig gőzerővel készülök rájuk. :) A hétvégén már voltam nézelődni a legtöbb üzletben, hogy szombaton csak meg kelljen keresnem az áhított darabot, és már mehessek is a kasszához.

A New yorker-ből szeretnék beszerezni 1-2 basic hosszú ujjú fölsőt, teljes áron 2000 Ft, kuponnal 1600 Ft lesz darabja. Ezekből sosem elég egy női ruhatárban, biztosan beszerzek egy pár darabot.
A C&A-ban néztem még ki magamnak egy fehér kötött pulóvert, semmi extra, de nagyon szép szerintem. :) 4000 Ft helyett 3200 lesz, teljesen korrekt egy pulcsiért. Megakadt még a szemem egy púder-rózsaszín sálon, nagyon-nagyon puhi anyaga van, és ha jól rémlik, olyan 2800-ért vesztegetik. Kuponnal ez 2200 lesz.
Természetesen a Müller kupon sem marad kihasználatlanul, nagyon-nagyon erősen gondolkodom egy Tangle Teezer-en, egyedül az ára miatt ilyen nehéz döntés. Körülbelül 4000 Ft teljes áron, kuponnal 3200 lesz.


Lehet, hogy még valamilyen sminktermék (pl Catrice új alapozó) is landol a kosaramban, bár azokra inkább a dm-ben, és Rossmann-ban fogok rácuppanni. :D


És akkor lássuk a listát, miket néztem ki magamnak vásárlásra:
Dove hajápolási termékre 50% kedvezmény: Dove Repair Therapy Intense Repair Hajpakolás




Elfogyott a Kallos-os balzsamom, és ha már van egy szuper kuponom, akkor szerintem erre a termékre beváltom. Krémmánián csak jókat olvasni róla, remélem tényleg olyan jó lesz, mint ahogy írják.


Max Factor 50%-os kedvezmény: valószínűleg CC Krém lesz belőle.

Sajnálom, hogy elszalasztottam, mikor olyan jó áron lehetett kapni, de hát nem voltak még róla vélemények, és nem mertem megvenni. De azt hiszem, most eljött az ideje :D

Maybelline 50%-os kupon: vagy a Color Tattoo Permanent Taupe színben,
a középső, taupe szín :)
vagy ami megtetszik nagy hirtelen az állványon. :D
Nagyon sok minden tetszik a márkától, amit sajnos hazánkba nem hoztak be, így maximum netes rendeléssel juthatunk hozzájuk. 

NYX 50%-os kupon a http://alveolashop.hu/ oldalon: ez lenne a legfantasztikusabb kupon. Nagyon régóta szeretnék NYX cuccokat, viszont a rendelésre eddig még nem vettem rá magam. (meg nem is régóta van Paypal fiókom) Viszont elolvasva az oldal vásárlási feltételeit, rájöttem, hogy ez most sem fog összejönni. Ugyanis 4000 Ft-os minimum vásárlási összeget határoztak meg. :( Ennyi már nem fér bele, bármennyire is szeretném végre kipróbálni. 




Ennyi lenne az én listám. Nem lett túl hosszú, de nem is rövid. Van, amit nem magamnak szeretnék beszerezni, azokat azért nem soroltam fel.

Tehát kuponokra fel, mindenkinek jó vásárlást, sok szerencsét kívánok a hétvégére! 

Puszi!
Petra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése